  • Data: 2022-01-10 14:14:48
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2022 13:48:30 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > czyli jednak eksperyment... Co ciekawe, sa badania pokazujące wręcz
    > ujemną skuteczność (moze to przypadek, na pewno mała grupa badana) na
    > wariant omicron po pewnym czasie...

    Ujemna? Ciekawe ... a moze to tlumaczy to, co sie w Polsce i na
    swiecie dzieje?

    > Skuteczność szacowana jest bardzo zgrubnie, bo cóż zlikwidowano grupę
    > kontrolną odślepiając ją.

    Ale przeciez mamy tez rzeczywiste dane.

    Tylko wlasnie sie dowiedzialem, ze trzeciego szczepienia nie dostane,
    bo nie zrobilem drugiego. Szpital nie wpisal w system.

    Wiec mowie - to niech mnie zarejestruja na drugie.
    Nie mozna - jest skierowanie, trzeba realizowac w tym punkcie, co
    szczepil. Tam pewnie nie dadza, bo juz raz zaszczepili ...

    A swoja droga, to cos wariuja - nie mialo byc tak, ze te skierowania
    sa wystawiane z automatu? Czyli gdzies tam w systemie czeka
    skierowanie i mozna zrealizowac w dowolnej placowce.

    > Wiec mamy eksperyment, który jest przeprowadzany dodatkowo bałaganiarsko.
    >
    > Gdyby było znane choć bezpieczeństwo, ale też nie jest znane. Więc nawet
    > oszacować sobie, co jest korzystniejsze nie możesz...

    Czemu nie? Tłity MZ ciagle publikuje.
    Tylko najwazniejszych danych brak ...

    J.