  • Data: 2009-10-07 12:45:52
    Temat: Re: bezprawne użycie zrzutu strony internetowej
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dEXTER" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hah9j4$fd4$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Chciałbym zapytać o pewną sprawę, otóż "konkurencja" na swojej stronie www
    > umieściła zrzut strony, która zrobiłem jako firma innej firmie, która i
    > "konkurencja" obecnie obsługuje (napisała panel do obsługi klientów). Obok
    > zrzutu strony pojawiła się informacja, opisująca co tamta firma zrobiła
    > dla "wspólnego" klienta.

    no to to jest przestepstwo
    Art. 59. (prawo autorskie)
    § 1. Kto przywłaszcza sobie cudze autorstwo, podlega karze aresztu do lat
    dwóch i grzywny do 50.000 zł albo jednej z tych kar.
    § 2. Kto w inny sposób narusza cudze prawo autorskie w celu osiągnięcia
    korzyści materialnej lub osobistej, podlega karze aresztu do jednego roku i
    grzywny do 30.000 zł lub jednej z tych kar.
    § 3. W przypadkach określonych w § 2 ściganie odbywa się z oskarżenia
    prywatnego.

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,