  • Data: 2007-07-07 23:23:20
    Temat: Re: bezdomny z samochodem
    Od: "pord4u" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ts15m4-uc5.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > pord4u napisał(a):

    > Tia... Taka strasznie trudna, niewdzięczna i mało płatna praca - a
    > ludzie muszą po znajomości sięgać, żeby ją zdobyć...

    Coz, zona lekarza, ktora nigdy nie pracowala, czy coreczka Pana Stefana,
    ktora umie tylko malowac paznokcie z checia popracuje (czyt. posiedzi 8
    godzin).

    > Wiesz, jak jesteś na tyle głupi, że najpierw sprawiasz sobie trójkę
    > dzieci a dopiero potem się zastanawiasz, gdzie będziecie mieszkać, to
    > jest to tylko i wyłącznie twój problem.

    Nie mam trojki dzieci obywatelu i raczej potrafie pomyslec. Wyjrzyj czasem
    spoza swojego fotela i zobacz jak ludzie zyja. Trzy, czy czteroosobowa
    rodzina w malym miescie po prostu czesto-gesto klepie biede i nie jest to
    rodzina z marginesu. Ot, zwykli zjadacze chleba, bez przyszlosci, w srednim
    wieku. Poza tym epitety kieruj bardziej w swoja strone, Panie nie-kolego.

    > To skończ to pisanie, rusz dupsko sprzed komputera i znajdź sobie
    > porządną pracę.

    Gdybys tylko zechcial pomyslec, ze nie opisywalem swojej sytuacji, juz by
    bylo lepiej. Najlatwiej zamknac sie w swoim sterylnym swiatku i miec
    wszystkich w dupie, bo sobie nie radza i nie umieja sie "dostosowac". Poza
    tym nie kazdy chce spierdalac za granice, czy wdychac opary wielkiego
    miasta. Sam mieszkam w dosyc duzym i ono mnie meczy. No ale przeciez czasy,
    ze cos dawali za darmo sie skonczyly, teraz to jest wybor, demokracja,
    otwarte rynki, Europa na nas czeka. A zwykly, szary czlowiek niech zdycha.

    P.S. Ty masz dupsko ;-)

    --
    pord4u
    --- pomoc w zakresie rej. pojazdów