  • Data: 2007-07-07 18:16:25
    Temat: Re: bezdomny z samochodem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pord4u napisał(a):

    > Jedyne, do czego moge sie czepnac to nabor na urzednika, zwlaszcza
    > samorzadowego. Konkursy to lipa, z gory wiadomo kto wygra - wujek,
    > synek, coreczka, sasiad.

    Tia... Taka strasznie trudna, niewdzięczna i mało płatna praca - a
    ludzie muszą po znajomości sięgać, żeby ją zdobyć...

    Coś kręcicie w zeznaniach, obywatelu ;->

    > wieszanie psow na urzednikach, ale na Boga nie szufladkujmy ich. Znam
    > wielu i naprawde sa to osoby madre, pracowite, uprzejme i otwarte na
    > wiedze. Niestety, to zdecydowana mniejszosc.

    Zauważ, że użyłem słowa "urzędas". Podpowiedź: 'lekarz' a 'konował'...

    [ciach]

    > Wszedzie ? Czy tylko tam gdzie Ty mieszkasz, ewentualnie w duzych
    > miastach ? Poza tym mit o godziwym wynagrodzeniu za dobra prace mozna
    > sobie wlozyc miedzy bajki.

    No popatrz... A jakoś się to ludziom udaje. I to nierzadko. Tylko takim
    co to (a) chcą pracować oraz (b) potrafią pracować.

    [ciach]

    > Rozumiem, ze zycie znasz z telewizora i nie masz rodziny. Proponuje Ci
    > pojezdzic po Polsce i zobaczyc, czy utrzymasz nawet trzyosobowa rodzine
    > nie majac swojego mieszkania, samochodu i majac pensje w wysokosci
    > powiedzmy 2 tysiecy zlotych (placac 1200 zlotych za stancje) co dla
    > wielu osob jest tylko marzeniem. Nie licze lekarzy, politykow,

    Wiesz, jak jesteś na tyle głupi, że najpierw sprawiasz sobie trójkę
    dzieci a dopiero potem się zastanawiasz, gdzie będziecie mieszkać, to
    jest to tylko i wyłącznie twój problem.

    > mundurowych czy innych "biedakow". Biore pod uwage rzesze mlodych osob,
    > z wyzszym wyksztalceniem, ktorzy czesto pracuja za 800-900 zl jako
    > pomocnik ekspresu do kawy, czy obslugiwacz ksero.

    Albo przestawiają się na to, co jest aktualnie potrzebne (np. układanie
    glazury) i sobie chwalą taką robotę. Czasy, kiedy przez całe życie
    człowiek miał gwarancję, że będzie miał pracę w "swoim" zawodzie minęły
    dawno.

    > Szkoda pisac dalej, milego dnia.

    To skończ to pisanie, rusz dupsko sprzed komputera i znajdź sobie
    porządną pracę.