  • Data: 2007-07-08 19:36:24
    Temat: Re: bezdomny z samochodem
    Od: "pord4u" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:bfl5m4-ag6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Czyli potwierdzasz, że do tej roboty nierzadko pchają się obiboki i
    > osoby niekompetentne.

    Oczywiscie.

    > Rozsądni najpierw szukają pracy, potem jakiegoś lokum i dopiero wtedy
    > biorą się za płodzenie potomstwa.

    A potem okazuje sie, ze maja po 55 lat i troche ciezko miec dziecko. Coz,
    mieli za to piekna kariere zawodowa. Szkoda tylko, ze nie zabiora jej ze
    soba na lono Abrahama.

    > Ani mi się śni - ja nie zaczynałem dorosłego życia od "wpadki" z
    > dzieckiem.

    > Swoją drogą interesująca ta kadra urzędnicza z TWOJEJ wizji - wszyscy z
    > małych miejscowości, bezdomni i z dziećmi z przypadku na karku. Nie ma
    > co - szczyt inteligencji ;->

    Przepraszam, a co ma inteligencja do sytuacji zyciowej (finansowej) ?
    Urzednik to tylko ktos wielkomiejski z M-6? Znam moze z trzech doktorow
    prawa, ktorzy sa naprawde autorytetami w swojej dziedzinie, a nie sa mega
    bogaci. Rozumiem, ze sa glupi bo nie wykorzystuja swojej inteligencji po to,
    zeby poprawic swoj byt.

    Bicie piany.

    --
    pord4u