  • Data: 2006-05-15 17:03:14
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie bezpodstawne wzbogacenie pod to wpada. Dostal kase prze zpomylke
    > -> wzbogacil sie -> ma oddac co nei jego.

    Art. 409 kc - przejadl, a wiec nie jest juz wzbogacony! A poniewaz mial
    uzasadnione podstawy sadzic, ze ta kasa mu sie nalezy (bo sie spodziewal
    takiej sumy tego dnia), a wiec nie musial liczyc sie z obowiazkiem zwrotu -
    to nie musi nic zwracac.

    Mozna nastepnie zastanawiac sie nad deliktem z 415, ale jak udowodnic wine?

    Pozdrawiam,
    Michal