  • Data: 2006-05-15 22:31:53
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody iinformacji
    Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    news:20060515205428.1712.0.NOFFLE@tarnica.local...

    > Podsumowywując bank w żadnym wypadku nie może wystornować przelewu, bez
    > zgody obu jego stron, na skutek pomyłki innej niż własnej (t.j. banku
    > odbiorcy). Nawet gdyby to (wydająca się...) oczywista pomyłka nadawcy
    > bądź banku nadawcy, nie wolno go wystornować bez zgody odbiorcy bądź
    > wyroku sądu.

    Witam,

    Muszę przyznac że nie mam wiedzy aby zorzumiec wszytskie Wasze wywody, ale
    ten fragment zrozumiałęm i jest on kwintesencją mojego żalu do banku.
    Wycowanie pieniędzy nastąpiło na wniosek banku zleceniodawcy, to ten bank a
    nie mój się pomylił. Uwazam, że mój bank (mBank) mógł nie miec pełnej wiedzy
    na jakiej podstawie ten drugi (PKA S.A.) odkręca przelew. Czy to co
    napisaleś jest gdzieś w literze prawa ujęte ?

    pozdrawiam Olek