  • Data: 2006-08-19 00:10:23
    Temat: Re: bank i windykacja
    Od: robin <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-08-2006 o 01:10:59 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał:

    > Nie znam przepisu, który by im tego zabraniał. Cesja, jak każda inna.
    > Przeniesienie to nie wymaga zgody dłużnika.
    Tak przyznaje rację, ale biorąc pod uwagę fakt, że bank dysponuje takim
    narzędziem jak bankowy tytuł egzekucyjny nie zastosował go wobec mnie aby
    ściągnąć dług z mojego majątku, czy moge się w tym fakcie doptarywać
    jakiegoś uchybienia ze strony banku, które spowoduje że skutecznie oddalę
    żądania firmy windykacyjnej. Kolejną moją watpliwość budzi fakt, że jest
    to dług dosyć wysoki i dziwi mnie że firma windykacyjna od trzech lat nie
    może sie zdecydowac, żeby dochodzić go na drodze sądowej, ograniczając sie
    do kilku w roku kolorowych wezwań zwykłą przesyłka listową