  • Data: 2009-03-01 23:54:54
    Temat: Re: art. 335 kpk a złamanie umowy
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To po coś gadał z prokuratorem ?

    Jedyna moja rozmowa z nim odbyła się kilka dni temu przez telefon.
    Dzwoniłem, bo chciałem się czegoś dowiedzieć.

    > Twój wybór. Było negocjować z prokuratorem.

    Hahaha... Moja próba jakichkolwiek rozmów z nim skończyła się delikatnym
    wyproszeniem z pokoju i tyle mi z negocjacji. Wyglądało to w ten sposób, że
    dostałem pisemko co ustalił i ze sprawa została skierowana do sądu.

    --
    Pozdrawiam, Wycior