  • 1. Data: 2009-03-01 22:57:10
    Temat: art. 335 kpk a złamanie umowy
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie. Mam pytanie. Czy na posiedzeni w związku z art. 335 kpk
    każda moja próba samoobrony będzie traktowana jako złamanie umowy zawartej z
    prokuratorem? Miałem /nie/przyjemność przeprowadzenia z tak owym rozmowy i
    nie omieszkał mnie poinformować, że moje próby jakiejkolwiek samoobrony (w
    celu zmniejszenia wyroku) zaowocuje pytaniem ze strony sędziego "czy
    podtrzymuję zgodę w związku z art. 335" i jeżeli się zgodzę, to zostanie jak
    jest, a jeżeli nie, to sąd wyznaczy termin rozprawy i na tym posiedzenie się
    skończy. To trochę odbiega od moich zamierzeń, bo chciałbym jedynie mieć
    możliwość wypowiedzenia się na swój temat i ewentualnie prosić sąd o
    łagodniejszy wyrok. Czy konieczna do tego jest rozprawa, która niestety
    obarczy mnie dodatkowymi (zapewne nie małymi) kosztami? Lepiej się nic nie
    odzywać i patyrzeć biernie jak sąd podpisuje dołujący mnie wyrok
    zaproponowany przez prokuratora?

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 2. Data: 2009-03-01 23:31:47
    Temat: Re: art. 335 kpk a złamanie umowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wycior pisze:

> [...]
    > jest, a jeżeli nie, to sąd wyznaczy termin rozprawy i na tym posiedzenie się

    Dobrze ci prokurator mówi.

    > To trochę odbiega od moich zamierzeń, bo chciałbym jedynie mieć możliwość
    wypowiedzenia się na swój temat i ewentualnie prosić sąd o
    > łagodniejszy wyrok.

    To po coś gadał z prokuratorem ?

    > Lepiej się nic nie odzywać i patyrzeć biernie jak sąd podpisuje dołujący mnie wyrok

    > zaproponowany przez prokuratora?

    Twój wybór. Było negocjować z prokuratorem.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-03-01 23:54:54
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > To po coś gadał z prokuratorem ?

    Jedyna moja rozmowa z nim odbyła się kilka dni temu przez telefon.
    Dzwoniłem, bo chciałem się czegoś dowiedzieć.

    > Twój wybór. Było negocjować z prokuratorem.

    Hahaha... Moja próba jakichkolwiek rozmów z nim skończyła się delikatnym
    wyproszeniem z pokoju i tyle mi z negocjacji. Wyglądało to w ten sposób, że
    dostałem pisemko co ustalił i ze sprawa została skierowana do sądu.

    --
    Pozdrawiam, Wycior