  • Data: 2005-11-26 23:36:12
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Krzysztof" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzychu - zjebałeś robote!!!

    Znam serwer, który paracuje na 2 kartach z boot roomem.
    Właściwy serwer stoi daaaaaleko. i cała szanowna policja i
    reszta głąbów może w d.. cmoknąć. A ichne prawo nigdy nie dogoni
    gościa co to zrobił.

    Niech biorą:
    buda z zailaczem,
    Płytę z P330
    I 64 MB ram
    dwie karty sieciowe
    No i klawiaturę.

    Cała ta "mondra" rozprawa tu byłaby tu o dupe obić.

    Niektórzy ludkowie z tego forum przypominają mi dobermany
    (psy), wyszkolone, ładne, idealnie wykonujące polecenia,
    ALE beznadziejnie głupie i nie myślące.

    Zabrakło mi informacji: czy ty udostępniasz jako firma czy
    Kowalski?

    --
    Krzysztof