  • Data: 2005-11-27 09:44:50
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dmaecj$5lc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Cieniutko to u ciebie z myśleniem. Co wcale mnie nie dziwi.

    masz jakies kompleksy?
    u mnie cieniutko z mysleniem nigdy nie jest i nie bylo, co najwyzej moge nie
    miec wiedzy na konretny temat,
    wiec przyhamuj z taka opinia. Natomiast Ty nie potrafisz banalnych faktow
    kojarzyc jak bylo widac na zalaczonym obrazku.

    > "Jakie przestępstwo? Czy może być mowa o przestępstwie to przecież dopiero
    > biegły i dalsze postępowanie ustali."
    > lecz wystarczy uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa.
    > Dlatego nie rozumiem wypowiedzi:
    > "Znaczy sia powinien "o tym" pomyśleć zanim popełnił uzasadnione
    > podejrzenie przestępstwa" bo jest niezrozumiała.
    >
    > Tak to jest jak się rozmawia z dziećmi o prawie, w dodatku karnym :)

    na jakiej podstawie piszesz "Wy" skoro to nie ja napisalem?

    > Nie odróżniacie do zastosowania jakich przepisów jaki stopień udowodnienia
    > przestępstwa jest potrzebny.
    > Krótko mówiąc myśleć o skutkach trzeba przed popełnieniem przestępstwa, a
    > zabrać komputer mogą wam już w chwili gdy tylko będą mieli uzasadnione
    > podejrzenie popełnienia przestępstwa a jeszcze tego nie udowodnioną.

    widzisz twoj problem polega teraz na tym ze nie wiesz o czym mowa w watku w
    ktorym glos zabierasz, ja nigdzie nie
    twierdze ze policja nie moze zabrac rzeczy u podejrzanego, twiedrze (i nie
    tylo ja) ze w przypadku podejrzenia
    i nielegalny soft moze zabrac tylko dysk twardy i to jasno wynika z art 227
    bo cala reszta jest zbedna, a jezeli juz jakis
    osobik zabierze to na podsatwie art 230 ust 2 KpK powinna cala reszta procz
    dysku zostac niezwlocznie oddana,
    to ze policja i prokuratura na dzien dzisiejszy nagina te prawo oraz twoja
    niewiedza na temat komputerow nie swiadczy o tym
    ze robia dobrze i ze tak powinno byc. Ja nie mam zwyczaju udawac ze deszcz
    pada gdy mi pluja w twarz, moze tobie to przyjemnosc stwarza mi nie;

    P.