  • Data: 2005-11-27 10:09:00
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piałem już nie raz - nie ma to jak wysoka samoocena.

    nie odrozniasz myslenia od wiedzy zdobytej, z tym pierwszym czlowiek sie
    rodzi drugie moze zawsze nabyc.

    > U mnie nie ma żadnego obrazka :(

    "przenosnia" ?

    > Bo ty też nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. A jak są dwie osoby to można
    > używać liczby mnogiej.

    to ty nie zrozumiales "zartu" poreby i nie masz na tyle odawagi by sie
    przyznac jak ktos ci taki blad wtytknie to zaraz sie na nim wyzywasz.

    > To tylko twoje niesłuszne i nieuzasadnione zdanie.

    ta tak, a art 227 dla' picu' zostal uchwalony.

    Ok jak dla mnie eot

    p.