  • Data: 2005-11-26 21:39:02
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 26 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    wyjaśniam co następuje:

    > a komputer jako calosc stanowi "pudlo", monitor, klawiatura i mysz,

    Po pierwsze komputer to komputer, monitor to monitor, klawiatura to
    klawiatura a mysz to mysz.
    Po drugie mój komputer nie ma ani klawiatury, ani myszy ani monitora.

    > do tego zdecydowanie wystarczajacym dowodem jest sam dysk twardy

    Oczywiście, że nie, bo sprawca od razu starałby się zmusić oskarżenie do
    wykazania, że to jego dysk twardy. Ja np. nigdy nie widziałem mojego dysku
    twardego a mam go już 3 lata ;-)

    > nie, chce powiedziec, ze dodowem wystarczajacym jest jest dysk twardy.

    Ściśle: jego zawartość, czyli zapis. Tego zaś nigdy nie "pokażesz" bo nie
    zapis nie istnieje w postaci materialnej.
    Ciągnąć ad absurdum można bez końca.

    > to ze komputer w ktorym znajduje sie ten dysk wcale nie musial sluzyc do
    > skopiowania oprogramowania,

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Olgierd