  • Data: 2005-11-27 09:50:08
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > masz jakies kompleksy?

    Mam, ale akurat na inne rzeczy niż wiedza prawnicza.

    > u mnie cieniutko z mysleniem nigdy nie jest i nie bylo, co najwyzej moge nie
    > miec wiedzy na konretny temat,

    Piałem już nie raz - nie ma to jak wysoka samoocena.

    > wiec przyhamuj z taka opinia. Natomiast Ty nie potrafisz banalnych faktow
    > kojarzyc jak bylo widac na zalaczonym obrazku.

    U mnie nie ma żadnego obrazka :(

    > na jakiej podstawie piszesz "Wy" skoro to nie ja napisalem?

    Bo ty też nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. A jak są dwie osoby to można
    używać liczby mnogiej.

    > widzisz twoj problem polega teraz na tym ze nie wiesz o czym mowa w watku w
    > ktorym glos zabierasz,

    Zauważyłem, ze temat lekko dryfuje.

    > ja nigdzie nie twierdze ze policja nie moze zabrac rzeczy u podejrzanego, twiedrze
    (i nie
    > tylo ja) ze w przypadku podejrzenia i nielegalny soft moze zabrac tylko dysk twardy
    i to jasno wynika z art 227
    > bo cala reszta jest zbedna,

    To tylko twoje niesłuszne i nieuzasadnione zdanie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."