  • Data: 2005-11-26 19:50:52
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > uu, cienko :-)

    Cieniutko to u ciebie z myśleniem. Co wcale mnie nie dziwi.
    Ja pisałem tylko że do zatrzymania rzeczy nie trzeba udowodnić że ktoś
    popełnił przestępstwo:
    "Jakie przestępstwo? Czy może być mowa o przestępstwie to przecież
    dopiero biegły i dalsze postępowanie ustali."
    lecz wystarczy uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa.
    Dlatego nie rozumiem wypowiedzi:
    "Znaczy sia powinien "o tym" pomyśleć zanim popełnił uzasadnione
    podejrzenie przestępstwa" bo jest niezrozumiała.

    Tak to jest jak się rozmawia z dziećmi o prawie, w dodatku karnym :)

    Nie odróżniacie do zastosowania jakich przepisów jaki stopień
    udowodnienia przestępstwa jest potrzebny.
    Krótko mówiąc myśleć o skutkach trzeba przed popełnieniem przestępstwa,
    a zabrać komputer mogą wam już w chwili gdy tylko będą mieli uzasadnione
    podejrzenie popełnienia przestępstwa a jeszcze tego nie udowodnioną.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."