eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie zamówienia w sklepie internetowym › Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maurycy Menke <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
    Date: Tue, 26 Jun 2007 20:45:48 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <f5rmst$3h1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f5e6kl$e4i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebh74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1182883550 3617 83.14.137.74 (26 Jun 2007 18:45:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jun 2007 18:45:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f5e6kl$e4i$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en
    X-User: atomuuuuwka
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20060607
    Debian/1.7.12-1.2 Mnenhy/0.7.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:469505
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Maurycy Menke napisał:
    > Witam,
    > Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym http://lider24.media.pl (19
    > czerwca, 00:27). Oczywiście otrzymałem stosownego maila z informacją o
    > zakupionym towarze, numerem konta itp. Przelewu dokonałem po kilku
    > godzinach (nad ranem). Następnego dnia (20 czerwca, 17:00) dostałem
    > kolejnego maila z informacją, że anulowano zamówienie. Nie było żadnego
    > wyjaśnienia, więc mailowo spytałem o przyczynę takiej sytuacji. Zostałem
    > poinformowany, że brak towaru. Na moje kolejne pytanie, kiedy otrzymam
    > zwrot pieniędzy. Otrzymałem odpowiedź: "Codziennie o 17 robimy przelewy.
    > Jeśli wpłata będzie, zostanie odesłana". Mam następujące pytania: czy
    > złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest prawnie wiążącą umową
    > kupna - sprzedaży i czy mogę w związku z tym zażądać od nierzetelnego
    > sklepu wydania towaru (na stronie brak jakichkolwiek informacji o jego
    > braku)?
    >
    > Pozdrawiam.

    Jest wieczór 26 czerwca, a kasy i jakiejkolwiek informacji o tym, że mi
    ją wysłali, brak. Co robić? Czekać, czy zgłaszać komuś (komu?)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1