  • Data: 2006-09-09 21:57:50
    Temat: Re: (anty)gwarancja
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Tiger wrote:

    > "Pracownicy naszej firmy nie są upoważnieni do składania w naszym imieniu
    > prawnie wiążących oświadczeń, jak np. przyrzeczenia odnośnie określonego
    > terminu dostawy."
    >
    > Albo mi sie wydaje, albo jest to niezgodne z prawem :-) Zapis
    > niedozwolony?
    >
    > A co do reszty... mam dziwne wrazenie, ze jest to przetlumaczony tekst z
    > jakiegos zachodniego sklepu software'owego. Zawiera typowe sformulowania
    > dla zachodnich licencji oprogramowania, z ktorymi juz podczas tlumaczenia
    > wielokrotnie sie spotkalem.

    I tak jakby to robił jakiś automatyczny tłumacz, bo jeżeli nie to się
    zastanawiam co miał poeta na myśli pisząc te słowa: "Reklamacje
    jakościowo-ilościowe klient powinien zgłosić w formie pisemnej
    niezwłocznie, nie później niż w ciągu siedmiu dni od momentu otrzymania
    dostawy, co nie uprawnia go jednak do zatrzymania kwoty rachunku, bądź też
    jego części. "

    p. m.