    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro - pomylka czlowieka
    Date: Thu, 19 Nov 2009 17:32:19 +0100

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 16:57:11 +0100, ZAQ napisał(a):

    > dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    > bedzie mial proces z 235 osobami ?

    Nie 235 osobami a raptem 25 z tym, że kilka z tych osób kupiło od 20 do 50
    sztuk jednorazowo.

    > popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

    Jak napisał kiedyś Olgierd na swoim blogu: Allegro do nie czat Onetu
    "poklikasz"?

    Już dywagujemy o tym problemie na innej grupie. W mojej ocenie została
    zawarta umowa cywilno-prawna porzez zakup na odległość. Kupujący
    zaakceptowali warunki strony Sprzedającej i po 30 minutach bajka się
    zakończyła. W gestii Sprzedawcy będzie udowodnić swoją pomyłkę.
    Żal tylko tego kto ów pomyłkę popełnił. To nie jest zakup 10ha ziemi za 1
    zł, czy Jeepa, którego wystawiono bez ceny minimalnej. Tutaj mowa
    elektronice wartości rzędu 50.000 zł, na która każdych ze sztuk Sprzedawca
    zobowiązany jest wystawić dowód zakupu oraz gwarancję. Pomijam fakt, że
    zapewne nie posiada tych owych 235 dysków na stanie.

    Jednym słowem: siara niesamowita.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: