eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro, brak chęci współpracyRe: allegro, brak chęci współpracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed6.news.xs4all.nl!xs4all!newsgate.c
    istron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.i
    ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4ecb8035$0$24321$c3e8da3$e3f2c276@news.astraweb.com>
    <jafvgm$eco$1@news.onet.pl> <4ecb88ba$0$8458$65785112@news.neostrada.pl>
    <jag2q0$pp4$1@news.onet.pl> <4ecbb726$0$8445$65785112@news.neostrada.pl>
    <jagepf$arv$1@news.onet.pl> <4ecc428d$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaidfj$sj2$1@news.onet.pl> <4eccca06$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ecccc2a$0$4797$c3e8da3$10694f1e@news.astraweb.com>
    <4ecd6517$0$8438$65785112@news.neostrada.pl> <jajq7u$2hi$1@news.onet.pl>
    <4ece7403$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
    <4eceb202$0$9674$c3e8da3$1cbc7475@news.astraweb.com>
    <jamd19$smh$2@news.onet.pl> <4ececedd$0$5798$65785112@news.neostrada.pl>
    <jangah$q9t$1@news.onet.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 26 Nov 2011 01:12:19 GMT
    Lines: 30
    Message-ID: <4ed03cf3$0$5820$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1322269939 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5820 80.52.166.102:44507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:692392
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Nixe

    > Ależ nie przeczę, że pracują tam również i profesjonaliści. Niestety -
    > dopiero na stanowiskach wyższych niż przeciętny "obsługiwacz" poczty. Ci
    > od pierwszego kontaktu to w zatrważającej ilości TW czyli tępi
    > wykonawcy.

    Takie właśnie jest ich zadanie. Oni mają stosować regulamin, a nie go
    tworzyć czy kreatywnie interpretować.

    > Na dowód powyższego przeczytaj jednego z moich pierwszych
    > maili w tym wątku. Prostą sprawę udało mi się bezboleśnie załatwić
    > dopiero na wyższym szczeblu, bo gość z BOKu nie był w stanie wyjść poza
    > bezsensowne cytaty z regulaminu (a racji ewidentnie nie miał). Masz
    > bardzo podobny do niego tok "myślenia" :>

    Nie znam sprawy, więc to żaden dowód. Możliwe, że konsultant rzeczywiście
    pomylił -- zdarza się. Możliwe, że sytuacja była dwuznaczna, ale osoba
    "wyżej" miała dobry humor lub akurat taką politykę postępowania w takich
    sytuacjach, a do tego nie sprawiałaś wrażenia pieniacza. Zwykle niestety
    taka polityka okazuje się błędna, bo uczy taką osobę załatwiania każdej
    sprawy "wyżej" i zawracania głowy nie tym osobom, którym potrzeba.
    Ponadto spełnienie nieuzasadnionych roszczeń typowego pieniacza tylko te
    roszczenia eskaluje, a często sam fakt pójścia mu na rękę jest przez
    niego wykorzystywany potem jako potwierdzenie słuszności jego bzdurnych
    tez.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1