  • Data: 2011-11-26 01:12:19
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin Nixe

    > Ależ nie przeczę, że pracują tam również i profesjonaliści. Niestety -
    > dopiero na stanowiskach wyższych niż przeciętny "obsługiwacz" poczty. Ci
    > od pierwszego kontaktu to w zatrważającej ilości TW czyli tępi
    > wykonawcy.

    Takie właśnie jest ich zadanie. Oni mają stosować regulamin, a nie go
    tworzyć czy kreatywnie interpretować.

    > Na dowód powyższego przeczytaj jednego z moich pierwszych
    > maili w tym wątku. Prostą sprawę udało mi się bezboleśnie załatwić
    > dopiero na wyższym szczeblu, bo gość z BOKu nie był w stanie wyjść poza
    > bezsensowne cytaty z regulaminu (a racji ewidentnie nie miał). Masz
    > bardzo podobny do niego tok "myślenia" :>

    Nie znam sprawy, więc to żaden dowód. Możliwe, że konsultant rzeczywiście
    pomylił -- zdarza się. Możliwe, że sytuacja była dwuznaczna, ale osoba
    "wyżej" miała dobry humor lub akurat taką politykę postępowania w takich
    sytuacjach, a do tego nie sprawiałaś wrażenia pieniacza. Zwykle niestety
    taka polityka okazuje się błędna, bo uczy taką osobę załatwiania każdej
    sprawy "wyżej" i zawracania głowy nie tym osobom, którym potrzeba.
    Ponadto spełnienie nieuzasadnionych roszczeń typowego pieniacza tylko te
    roszczenia eskaluje, a często sam fakt pójścia mu na rękę jest przez
    niego wykorzystywany potem jako potwierdzenie słuszności jego bzdurnych
    tez.