  • Data: 2011-11-25 22:37:46
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-25 19:07:51 +0000, Nixe <n...@n...pl> said:

    > Bożeszszsz ... no to cokolwiek innego, czego nie jest się w stanie
    > dostarczyć kupującemu w ciągu kilku sekund.

    To moja wina, że tak dobierasz przykłady?
    Taki sam mechanizm jak ze zrzucaniem odpowiedzialności z siebie na Allegro?
    ;>

    > A po grzyba komentować ogłoszenie? Komentuje się transakcję.

    Bo w przykładzie, który wybrałaś, był samochód, więc komentować można w
    zasadzie wygranie ogłoszenia.
    ;>

    > Jak i w jakim celu?

    1. w celu zdobycia większe liczby gwiazdek.
    2. w celu sprawiania wrażenia osoby solidnej, z wielką liczbą
    pozytywnie skomentowanych transakcji
    3. w celu podniesienia swej wiarygodności przez zwiększanie stosunku
    dobrzych komentarzy do złych
    4. w celu oszukania użytkowników serwisu
    5. w celu...

    Jak?
    Przemyślałaś to pytanie?

    > Możesz podać przykłady czy też będziesz pisał "sama pomyśl".

    Oczywiście, że zażądam od ciebie wysiłku umysłowego.
    Przecież to nie będzie problem, prawda?

    > Komentarz nie jest obowiązkowy. Nie muszę go wystawiać.

    Bingo!
    Ale dalej to nie zmienia ani konieczności kontrolowania tego co
    się robi, ani koniecxzności ponoszenia skutków swego:
    a/ nieczytania regulaminu do momentu wdepnięcia w gówno
    b/ działania bez należytej staranności
    Co więcej - nie daje do prawa do oskarżania innych i obarczania ich
    odpowiedzialnością za to, że się prędzej działa, niż myśli.
    O ile...
    ;>

    > Nawet jeśli zmieniłabym zdanie i postanowiła z jakichś tylko mi znanych
    > przyczyn usunąć komentarz pozytywny i wystawić negatywny,

    Ależ proszę uprzejmie - o ile treść komentarza wsakzuje, że został
    wystawiony omyłkowo.
    (jak dokładnie była treść komentarza? Np. "aukcja: 23423445345345,
    sprzedający: PralkaZłodziejka, towar: skarpetka lewa prana, ocena:
    pozytyw"?)

    > to dokładnie to samo mogłabym zrobić od razu i nie ponieść za to
    > żadnych konsekwencji.

    PRZED naciśnięciem jednego guzika.
    OIDP Allegro coś tam napisało dla tych, którzy myślą po fakcie...

    > Ależ nie tłumacz mi tego, bo to już jest przewałkowane milion razy.

    Więc czego nie rozumiesz? Że zaakceptowałaś regulamin?

    > Obecnie jesteśmy na etapie rozmowy dlaczego ktoś miałby brać na siebie
    > jakiekolwiek problemy z powodu błędnie wystawionego komentarza,

    Bo go błędnie wystawił i to jego problem.

    > Lodu na głowę człowieku!

    Potrzebujesz?
    Co powoduje, że się tak gotujesz?
    To, że najpierw akceptujsz regulamin, a potem szukasz winnego, byle
    tylko nie wziąć odpowiedzialności na swoje barki za swój czyn?

    > Hint - omyłkowo wystawiłam negatywny komentarz kontrahentowi, z którego
    > jestem zadowolona. Z treści nie wynika, że jest to pomyłka. I teraz co?

    Jak to, co?
    To, co piszę od początku - popełniłaś błąd i to ty jesteś za to
    odpowiedzialna, nie Allegro.
    Może jednak przeczytaj co Allegro wypisało na stronach z wystawianiem
    komentarzy?

    > Tamten ma mieć negatywa tylko dlatego, że nieszczęsne Allegro nie jest
    > w stanie stwierdzić jednoznacznie, że to pomyłka?

    Twoja wina, twój problem.
    Ale:

    > Komentarz nie jest obowiązkowy. Nie muszę go wystawiać.

    ;>

    > To samo w drugą stronę - oszust omyłkowo dostaje komentarz pozytywny.
    > Nie ma możliwości usunięcia. Komentarz zostaje na karcie kontrahenta i
    > sugeruje, że ten jest godny zaufania.

    Tak, to wina wystawiającego bez sensu komentarz, nie Allegro.

    > I teraz pytanie za 100 punktów - kto ponosi konsekwencje tych omyłek?
    > Wystawiający?

    Kto jest winien wystawiania bezmyśłnie komentarzy?
    Wystawiający,
    Co mówi na ten temat Allegro?

    Kupujący może jednokrotnie wystawić komentarz Sprzedającemu, a
    Sprzedający -Kupującemu,
    Użytkownik ponosi odpowiedzialność za umieszczone przez siebie komentarze
    Grupa Allegro nie ingeruje w treści komentarzy
    Allegro może edytować/usunąć/zablokować komentarz jeśli:
    -komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi lub
    do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
    pomyłkę,
    -treść komentarza jednoznacznie wskazuje na pomyłkę co do typu
    komentarza (pozytywny, negatywny, neutralny),
    -komentarz został wystawiony wskutek transakcji  przeprowadzonej przez
    Użytkownika, który działał z intencją zaszkodzenia drugiemu
    Użytkownikowi lub uczestniczył w Aukcji wyłącznie w celu wystawienia
    komentarza,
    itd., itp.

    Oczywiście podczas akceptowania regulaminu (tzn. czytania go przed
    założeniem konta) nic nie wzbudzało twoich zastrzeżeń?
    ;>
    --
    Bydlę