  • Data: 2006-05-09 17:22:06
    Temat: Re: alkoholik a prawo
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:e3qgvn$36u$1@inews.gazeta.pl...

    > gratuluje zrodla czerpania wiedzy

    Musiałeś 3 posty wygenerować by mi przekazać to co chcesz?

    A źródło informacji jak każde inne (wiadomości jakoś oglądasz i nie widzę
    byś zasadniczo kwestionował ich wiarygodność - zresztą kwestionujesz w końcu
    źródło, czy dziennikarkę). Równie dobrze mogłabym to usłyszeć od sąsiadki.
    Żeby być czegoś na 100% pewna musiałabym to przeżyć na własnej d... za
    przeproszeniem (ale pewne doświadczenie w tym zakresie również mam, na
    szczęście sama nie byłam ofiarą). Tyle, że takich rodzin wszędzie dookoła
    pełno jest. A niebieską kartą to się można ten teges... W większości
    przypadków to fikcja.

    Faktem jest, że gość ma wyrok od którego się odwołuje, policja nagminnie
    przyjeżdża, a świadkowie zeznawali (sąsiadki), że facet używa przemocy, a
    nawet dusi kobietę. Połamane żebra to też nic? Dzieci gnieżdżące się w małym
    pokoju z matką, bo pan władca tak zarządził to też normalka?

    W Polsce brakuje prawa, które nakazywałoby wyprowadzenie się oprawcy z
    mieszkania i sądowych zakazów zbliżania się, które by były respektowane. Coś
    było kiedyś głośno o jakiś zmianach w tym zakresie i mam nadzieję, że
    dojdzie do tego wkrótce...

    Pozdrawiam,
    Akulka