  • Data: 2006-05-10 11:17:37
    Temat: Re: alkoholik a prawo
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musztarda po obiedzie. Żona w piachu, bo nie zdążyła.

    edukowac edukowac edukowac i tyle

    > Ale wiesz, jak Ty wierzysz bezkrytycznie w każde słowo padające z ekranu
    > czy gazetowej szpalty, i na dodatek wyciagasz z tego wnioski, to juz
    > jest Twój problem;-)

    nie wierze ale przynajmniej jakas tam czesc ludzi wierzy (wybrocy PIS :-))

    > tak to mogą myśleć przypadkowi przestępcy.

    zalezy co rozumiesz przez przypadkowy, taki co chodzinp w zamiarze doonania
    rozboju na pewno do pierwszego razu podobne ma zdanie

    > No to się zdecyduj na jedna opcję: Albo jesteś za tym, żeby każdą sprawę
    > oddzielnie analizować ( również zamach na życie i zdrowie i areszt w
    > ramach obawy przed powtórka z rozrywki), albo jesteś w ogole przeciwny
    > aresztowi na wszelki wypadek( i ryzykujesz, ze znów zupa bedzie za
    > slona, jesli gościa się nie zamknie)

    zamykaniu 'na wszelki wypadek' zawze bede przeciwny a to nei stoi w
    sprzeczosci w analizowaniu spraw. Bez mocnego dowodu (na pewni nie sa nim
    zenznaia pokrzywdzonej) w ogole ni ema mowy o areszcie.

    P.