  • Data: 2004-08-16 13:31:51
    Temat: Re: alkohol przez internet
    Od: duszabar <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik joanna g. napisał:

    > Do duszabar
    >
    > Ten link to staroc, adres wpisany recznie rzeczywiscie pokazuje strone ale
    > ..z archiwum. Strona jest na serwerze, ale nie dojdziesz do niej przez
    > www.parpa.pl bo juz zostala usunieta jakis czas temu. Znajdowala sie w
    > dziale pytania z gmin - nie ma teraz nawet takiej rubryki.
    > Aktualne FAQ znajduja sie w dziale gminy - rekomendacje.
    >
    > ps. przedstawiana na forum opinia to moja opinia, a nie instytucji w ktorej
    > pracuje ( jeszcze 2 tyg ;-)! I wielokrotnie bywam delikatnie mowiac karcona
> [...]

    Ja na stronie głównej www.parpa.pl w oknie szukaj wpisalem "drinki" i w
    odpowiedzi dostalem ten link wiec można się do niego dostać bezpośrednio.
    Przepraszam za ten ton ale kiedys miałem kontakt z parpą a w
    szczegolnosci z panem Markiem R. (jeżeli wiesz o kogo mi chodzi) a
    groziło mi kolegium za podawanie drinków na zezwolenie 18% . UKS w żaden
    sposób nie chciał uznać interpretacji PARPY. A pan Marek R. aby zająć
    oficjalne stanowisko chciał pisma z UKS co wzbudziło uśmiech na twarzy
    kontrolującego, który nie musiał się nikogo pytać bo wiedział lepiej.
    Sprawa zakończyła się wyrokiem skazującym mnie na karę grzywny chyba 300
    zl co stanowiło jakies 10-20% wartości opłat za zezwolenia jakie
    musiałbym wykupić . Oczywiście gdyby kara byłą większa można było
    powalczyć ale tak, machnąłem ręką, bo na bitwy z UKS mnie nie stać (nie
    każdy nazywa się Kluska).

    M.