  • Data: 2005-10-12 21:07:22
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 12 Oct 2005 21:56:20 +0200, *Przemek R...*
    <news:dijpor$bd7$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > piszac na grupe licz sie ze trafisz na ludzi z ludzkimi odruchami, chcesz
    > automat to wykup porade u prawnika.

    Tym bardziej, że ja też się kiedyś tam rozwiodłam i sama wychowałam córkę,
    bo nie miałam zamiaru już się obrączkować. Dostawałam takie alimenty, że koń
    by się uśmiał i jakoś sobie zawsze dobrze radziłam, bo pracowałam. Jak
    zabrakło pieniędzy, to brałam chwilówki. Samo życie mnie bardzo dużo
    kosztowało, bo córka była na diecie bezglutenowej, a żywność bezglutenowa
    była niestety raczej na kieszenie bogatych ludzi.

    --
    Kaja