  • Data: 2004-07-05 17:19:05
    Temat: Re: alimenty na rodzica?
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozwod z ojca winy 20 lat temu, alimenty placone najpierw przez niego,
    potem
    > przez zus. Dodam ze w kwocie zalosnej.
    > Poza tym prawie zero kontaktow.
    > i teraz ja mam obowiazek placic na niego???? To jest chore...

    Tak masz....

    Nie powiedziałbym, że to chore... Obowiazek taki istnieje pod warunkim, że
    "nie bedzie to ze szkoda dla ciebie"- czyli jesli zarabiasz np. 3000
    miesiecznie to płacić bedziesz musiał napewno. Gdybys jednak zarabiał 700zł
    lub był bezrobotny, sad prawdopodobnie zwolni cie z tego obowiazku...

    --
    ..::SebOLO::..