  • Data: 2003-10-14 21:24:44
    Temat: Re: alarm i zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Bartek" <n...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nastepujacy problem: pewna firma handlowa, a w zasadzie jej zaradny
    > wlasciciel w obronie przed zlodiejami zalozyl alarm,

    Czy tu mowa o Gdyni ul Swietojanska?

    > dziadostwo włącza się kilka razy w tygodniu bez żadnego powodu najczęściej w
    > nocy, uniemożliwiając mi sen. i z kilka dni znowu to wyje.

    kilka dni bez przerwy?
    > Czy nie jest to naruszenie jakiś przepisów, ew. jakich?? Czy mogę z takim
    > problemem udać się na policję???

    oczywiscie ze jest i jak najbardziej nalezy to zglosic.Mialem podobny przypadek
    na osiedlu .Klient oczywiscie nie reagowal,wiec zareagowali mieszkancy i
    zdjeli mu syrene ze sciany.W to miece powiesili kartke z odp.napisem.Powiodlo
    sie .Mamy spokoj.Policja pzyjezdzala po kazdym wezwaniu ale nie mogla go
    wylaczyc.Poa tym jak sobie przypominam to syrena zewnetrzna nie moze wyc dluzej
    jak 3 min,dalej jest tylko alarm wizualny.

    pozdrawiam,bartek