  • Data: 2008-12-07 21:16:14
    Temat: Re: akt oskarżenia niepodpisany i uzupełniany
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 20:56, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Art. 486 §2 kpk (który już nie obowiązuje, a który zapewne stosuje się
    > do postępowań wszczętych przed uchyleniem przepisu, do odpowiedniej fazy
    > postępowania)

    Dziękuję, ten art. 486 §2 kpk został uchylony, natomiast postępowanie
    zaczęło się w sierpniu 2003 stąd pewnie taki skład.

    Ale czy stosuje się do tego postępowania art 484 par 1 i 2?

    Czyli, że po przerwie w rozprawie wynoszącej 21 dni toczy sie to
    postępowanie w trybie
    zwykłym?
    I czy to ma jakies konsekwencje zwłaszcza na wcześniejsze
    czynności (jak przesłuchanie świadków na którym moja obecność była
    nieobowiązkowa i na których nie byłem, a wobec zmiany trybu
    postępowania i mojej obowiązkowej obecnośći czy te czynności powinny
    być powtórzone?)