  • Data: 2019-04-30 20:42:15
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2019 o 09:56, Shrek pisze:

    > Jeśli traci przytomność i jest podejrzenie, że to z powodu zaburzeń
    > akcji serca - tak. Od tego one są.

    Ale jednak nie każdemu. To jestem trochę spokojniejszy :-)

    > Ty sprowadzasz sprawę do absurdu, twierdząć, że nie należy używać AED,
    > bo w czasie użycia znajduje się on poza swoim "przepisowym" miejscem.

    Nigdy takiej bredni nie wymyśliłem.

    Twierdzę - kolejny raz Ci to się staram uświadomić - że ratownik miał
    prawo na podstawie dostarczonych sobie danych uznać, ze AED nie będzie
    tu przydatne, a nie miał żadnego obowiązku go udostępniać osobie
    trzeciej, tylko dlatego, że tego żąda. Nie miał również obowiązku iść i
    ratować tego człowieka znajdującego się poza obiektem basenu, a w
    zasadzie nie powinien tego robić, bo płacili mu za ochronę basenu.

    I tylko tyle. Gdyby dał AED albo poszedł też by źle nie zrobił. Podjął
    decyzję taką, jaką podjął i nie jest ona jakoś szczególnie wadliwa. I
    nie próbuj przypisywać mi swoich idiotycznych poglądów, z którymi
    następnie będziesz polemizował.