  • Data: 2019-04-30 18:32:51
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2019 o 17:31, J.F. pisze:

    > Jak bedzie pomoc potrzebna i skuteczna, to pewnie ten AED odniosa.

    Pewnie tak.

    > Ale jak zniknie AED to wojewoda tez zaplaci, czy za zniszczenie tak, ale
    > trzeba pokazac zniszczony ?

    Zapytaj wojewody. Nie wydaje mnie się, żeby trzeba było na przykład
    poplamione krwią spodnie dostarczać, więc pewnie wystarcza oświadczenie.

    > A jak zniknie, i rzekoma ofiara tez zniknie, to wojewoda zaplaci ? :-)

    Podejrzewam, że tak. Pomijając, że podany paragraf nakazuje udzielenie
    pomocy, to przypadki kradzieży AED są raczej incydentalne i wynikają
    z... niewiedzy co się ukradło. Skok za pomocą symulanta na
    niesprzedawalny AED w obiektywie kamer to plan godny gangu olsena. Był
    nawet jeden co jak się zorientował co zasunął to odesłał, tylko pod
    błędny adres. Poczta dostosowała się do poziomu i utknął tam na dwa lata;)

    Shrek.