  • Data: 2019-04-30 15:12:37
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2019 o 15:00, J.F. pisze:

> [...]
    tor_zewn%C4%99trzny

    > U takich topielcow basenowych tez 25-30% ?

    IMHO u utopców znacznie mniej. Inna jest przyczyna. Ale głowy nie dam.
    Natomiast nawet jk przyczyną NZK nie jest migotanie komór czy
    częstoskurcz, to może sie on pojawić po skutecznym masażu. Ale znów -
    zgaduje. Więc nie strzelać.

    > Czyli jak rozumiem - raczej sluzy do poprawienia po masazu serca ?

    Niekoniecznie - jeśli przyczyną jest własnie migotanie lub czestoskurcz
    to masaż raczej nie będzie konieczny. Konieczny jest w pozostałych
    przypadkach.

    > I tu mam pewien problem inzynierski - jak wykryc niepracujace serce ?

    I inżynierowie rozwiązali ten problem za ciebie - podłącz AED bedziesz
    wiedział co dalej;)

    > Charakterystycznych napiec chyba nie wytwarza ...

    Wytwarza - tam jest wbudowane EKG.

    > to moze tylko
    > elektrody zle podlaczone ?

    Może - aczkolwiek chyba trudno to _aż_ tak źle podłączyć, żeby AED nie
    wykrył złego podłączenia. Mądrzy ludzie nad tym myśleli, żeby było
    idiotoodporne.

    > No dobra, zalozmy ze problemu podlaczenia nie ma, skora ma pewien opor,
    > to sie kompletny brak podlaczenia wykryje ...

    No i widzisz - to naprawdę sprytne urządzenie. Jak widać sprytaniejsze
    od co poniektórych grupowiczów;)