eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-22 10:43:28
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-22 09:53, John Kołalsky pisze:

    > Obstawiam, że słabo prowadzisz samochód i innym zazdrościsz, że mogą
    > sprawniej poruszać się po drogach.

    Obstawiam, że jesteś takim samym ciężkim idiotą jak sqlwiel :)
    Obu Wam totalnie popitoliła się szybka, ale przepisowa (!) jazda z
    brawurą i szarżowaniem. Między innymi "dzięki" takim "sprawnym" jak Wy,
    na drogach codziennie giną niewinni ludzie. Bo uważacie się za bogów
    panujących nad całą rzeczywistością. Bo nie rozumiecie pojęć "stwarzanie
    ryzyka", "narażanie na niebezpieczeństwo". To jest domena 3-5 latków,
    ale nie powinno już dotyczyć dorosłych facetów. Niestety, z przykrością
    konstatuję, że dotyczy, bo wielu z nich etap rozwoju umysłowego kończy
    właśnie na 3-5 latach, a potem już tylko rośnie :/

    > Czyli nie ma powodu. Tak rozumując należałoby wyeliminować wszystkich
    > niedzielnych kierowców i takie dupy a nie kierowcy.

    Wiesz co, nie chce mi się tłumaczyć tego, co wczoraj tłumaczyłam
    sqlwielowi, bo zapowiada się kolejna syzyfowa praca.

    > Co chcesz wykazać, że ktoś tu twierdził, że nie jest winny ?

    Nie, nic już nie chcę. Opadają mi ręce jak czytam Twoje wnioski.
    Coraz niżej opadają.

    > Co ma sprawność jeżdżenia po normalnych drogach do sprawności jeżdżenia
    > na rajdach ? Że samochodem jadą ?

    ... i jeszcze niiiiiiżej i niiiiiiżej ...

    N.