eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-22 18:33:32
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-22 18:54, sqlwiel pisze:

    > Próbowałem z nią dyskutować

    Dyskutować? Chłopie nie pochlebiaj sobie.
    Ani razu nie odniosłeś się do żadnego z moich argumentów w sposób
    logiczny, tylko non-stop wymyślasz swoje debilizmy. Najwyraźniej nie
    rozumiesz, "o czym się do ciebie rozmawia" ale na to już nic nie poradzę.
    Życzę Ci jedynie, żebyś kiedyś trafił w życiu na tego palanta, jak Ty
    sam i gorzko za to zapłacił. Na takiego, co to też na bani jechał,
    bardzo ostrożnie, bardzo spokojnie, ale mu się (fuck-fuck-fuck!) nóżka
    omskła, chociaż nigdy wcześniej to się nie zdarzyło.
    Może, jak Ci dzieciak po takiej przygodzie wyląduje na OIOMie bez
    większych szans na przeżycie, załapiesz co nieco i spuścisz z tonu.
    Bo na razie pajacu bujasz w obłokach.

    > Niestety, takie poglądy wyznaje 80% naszego pożal się Boże
    > "społeczeństwa".

    Nie, 80% społeczeństwa to takie właśnie niedojrzałe chujki jak Ty, ze
    sterydowym mózgiem i intelygencją gimnazjalisty.

    Idź się dziecko pobaw ze swoimi kotami.

    N.