  • Data: 2005-10-31 11:22:51
    Temat: Re: abonament RTV
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert J." wrote:

    > Może i nie chcesz, ale niestety tego nie zmienimy. Powiem Ci że żeby dać
    > każdemu program jaki go interesuje to doba musiałaby mieć coś koło 1000
    > godzin :-).

    To moze zamiast 7 i pol godziny seriali dziennie, 7 godzin seriali i
    jedna taka "sonda"? Bedzie demokratycznie, bo kazdy dostanie to co
    chce...

    > Takie są uroki "demokracji".

    Uroki demokracji to my obecnie widzimy w rzadzie. Demokratycznie
    wybranym. I w prezydencie. Zlotowka leci w dol. Oscienne panstwa
    obawiaja sie zasciankowo-katolicko-socjalnej polski w europie.
    Anty-unijnej. Taka jest demokracja - glupcy rzadza, bo glupcy
    wybieraja... Wrrr.. Traciles napieta strune...

    > Wiesz, mieszkając w bloku na 10
    > piętrze też możesz nie płacić za windę tłumacząc, że chodzisz po schodach.

    Akurat jakos u mnie w spoldzielni tak jest, ze ci na parterze nie placa,
    ci na Ip. placa 50% i dopiero pozostali placa za uzytkowanie :]

    > Nieważne, ale masz możliwość...

    To niech zakoduja. Jak bede chcial skorzystac z mozliwosci i oferty to
    wykupie sobie dostep.

    > A ja bym chcial programu typu jak kiedys
    >
    > A kto miałby go prowadzić? :-)

    Mowiesz, ze Kaminski i Kurek to jedyni tacy ludzie we wszechswiecie,
    ktorzy poprowadzic mogli taki program? Ze zdarzylo sie raz, i juz nigdy
    sie nie powtorzy?

    > Ja kupiłem i nie marudzę :-).

    Ale to ni o to chodzi. kupiles - i masz. A ja "kupuje" dostep do TVP,
    ktorego nie chce i oni nie puszczaja nawet tego co ja chce...

    > Czemu nie chodzisz do stomatologa w przychodni (zakładam że nie chodzisz
    > :-) ) tylko prywatnie? Przecież tamten jest za friko?

    Uderzasz w kolejna napieta strune.

    > Proste, bo ten drugi
    > jest (najczęściej) lepszy.

    Niekoniecznie. To jest ten sam czlowiek przewaznie.

    > Nie łudź się że z abonamentu (nawet ściąganego w
    > 100%) można utrzymać publiczną TV raze z całą jej infrastrukturą...

    To niech go wycofaja. Malo dto podatkow sie placi? Niech idzie z
    budzetu. Z podatkow. A nie z "abonamentu".

    Pozdr

    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb
    Bądz człowiekiem zostaw ślad po sobie - http://miniurl.pl/zostawslad