  • Data: 2013-07-17 10:38:42
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-17 09:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Profesjonaliści uznali, że do duperela nie warta uwagi, a że zawsze
    > można nastukać parę złotych na gamoniach, którzy świadomie podłożyli się
    > pod ten podatek i świadomie go nie płacili (w ramach focha), to
    > niewielki problem.

    Mogli tak uznać ale profesjonalizmem tego nazwać nie można.

    > Litości, co ma do tego wymiar sprawiedliwości? To sprawa czysto podatkowa!

    W sumie też ;-) bo egzekucja z 1000 zł renty jest dość spektakularna ;-)

    > Jakiej? "Jest taki głupi podatek, więc specjalnie się pod ten podatek
    > podłożę, a potem będę robił histerię, jak ktoś przyjdzie go wyegzekwować"?

    Odczep się od obywatela i przyspawaj do sedana tematu :-)

    > A jaki wg ciebie był przekaz?

    [ciach]
    Szkoda klawiatury :-)

    > Dostrzegam. Ale jest. I jest prosty oraz zrozumiały i dla osoby rozumnej
    > nie powinien stanowić problemu.

    Istota rozumna widzi tu debilizm i nie przechodzi nad nim do porządku
    dziennego.

    > Opór społeczny. "Co, jakiś kontroler ma mi wchodzić do domu? Psami
    > poszczuję!".

    Zlikwidować i wprowadzić dotację z budżetu. Taki sam dylemat co z
    finansowaniem partii politycznych ale jednak się partie finansuje.
    Jak na razie.

    > Wolisz ich "patriotycznie" uczyć, że "u nas syf, a w innych krajach
    > wszystko idealne"?

    Wolę ich uczyć że syfu się nie robi a jak się ma w obowiązkach
    sprzątanie po innych to się sprząta!!!