  • Data: 2024-01-02 19:05:35
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2024 o 18:55, J.F pisze:

    > ROTFL :-)
    >
    > U mnie na elektronice - dwa pierwsze lata to w zasadzie była
    > matematyka. Różnie się mogła nazywac - Statystyka (matematyczna),
    > Fizyka, Metrologia, Elektrycznosc i magnetyzm, czy nawet Analiza
    > Obwodów.
    >
    > Efekt uboczny - wychodzil taki inżynier po polibudzie i liceum, i nie
    > wiedział jak rezystor czy tranzystor wygląda.
    > Ale akurat nastały takie czasy, ze to w zasadzie nie takie dziwne ...

    No dokładnie - po trzech pierwszych latach to jak przetwał to znał się
    na całkach, różniczkach, rotacjach, gradientach i diwergencjach,
    skalarach i wektorach. Ale jak działa regulator napięcia albo co to jest
    prąd zwarciowy i dlaczego lampki na rozdzielnicy głównej zabezpiecza się
    wkładką a nie esiakiem to już nie. Zresztą po pieciu latach często też
    nie:( Byli i tacy co sprawdzali czy zasilacz działa amperomierzem - nie
    działał - przynajmniej amperomierz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!