  • Data: 2024-01-02 17:27:38
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2024 o 16:36, Kviat pisze:

    > Tego akurat nie pamiętam. Nawet nie pamiętam o kim piszesz.
    > Pewnie dałem linka do pierwszego lepszego artykułu, w którym zapytali
    > lekarza.

    Dokładnie to podałeś jako argument że kowit jest _szczególnie_ groźny
    dla dzieci;) Co widać w statystykach:)

    > Skoro jest pediatrą (pediatrką?), to chyba ekspertka od dzieci?

    Ba... i od kowita. I od szczepionek - w końcu zrobiła ankietę w
    internecie to się zna:P

    > Bo to nie jest wiedza tajemna.

    No chyba jednak tak. Bo akurat dzieci bardzo rzadko przechodzą kowida
    ciężko o o zgonach to zdaje się że w polsce żadne dziecko nie umarło
    _na_kowid_. Akurat dzieci są grupą wiekową która znosi kowid najlepiej.

    > Ekspertka jak ekspertka, powtórzyła tylko
    > znane każdemu lekarzowi fakty. A kogo mieli zapytać? Krawcową? Panią od
    > polskiego?

    Może kogoś kto nie pierdoli od rzeczy. Kowid jest (był) szczególnie
    niebezpieczny dla seniorów - dzieci zasadniczo przechodziły bezobjaowo
    albo skąpoobjawowo.

    Swoją drogą ciekawe że zawsze odpalasz:P

    > Powtórzę, co już wielokrotnie pisałem: jest groźny nie dlatego, że mały
    > procent dzieci to dotyka, lecz dlatego, że jak już dotyka, to jest
    > bardzo groźnie. _szczególnie_dla_dzieci_.

    Dlatego żeby poznać że takie dziecko jest w ciężkim stanie trzeba mu
    zrobić test bo na pierwszy rzut oka nie widać:P

    > Oraz dlatego, że przed zachorowaniem nie ma jak sprawdzić, czy akurat
    > twoje dziecko nie będzie należeć do tych procentów.

    Jakich procentów - masz jakieś dane ile % zgonów bez chorób
    współistniejących to dzieci do lat 10 i młodzież do 18?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!