  • Data: 2024-01-02 22:48:52
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2024 o 21:56, Kviat pisze:

    > Chyba jednak nie.

    No nie bardzo... Nie jest wiedzą tajemną że dzieci nie były w grupie
    ryzyka a seniorzy. Oczywiście pomijając jednostkowe przypadki
    upośledzenia odporności. Ale to nie jest charakterystyczne dla tej grupy
    wiekowej.

    > Jasne. A najlepiej specjalistę od kowida po polibudzie, czy tam innych
    > inżynierskich kursach.
    > Na bank ma o tym większe pojęcie. A już na pewno większe od lekarza
    > pediatry.

    Lepiej chyba inżyniera, Zna się lepiej na statystyce a i nie weźmie
    danych z ankiety internetowej ze swoich znajomych:P

    > Zawsze możesz skorzystać z zaproszenia na kowidparty dla swojego dziecka
    > i samodzielnie sprawdzić, czy akurat twoje się mieści w bezpiecznych
    > procentach.

    To nie jest odpowiedź na pytanie. Odpowiedź na to pytanie masz tu
    https://demagog.org.pl/wypowiedzi/ile-dzieci-w-polsc
    e-zmarlo-na-koronawirusa/
    - strona powinna ci podpasować:

    W 2020 - tróje - wszystkie z chorobami współistniejącymi i tylko jedno
    wieku -szkolnym/przedszkolnym - a rozmawialiśmy o sensie zamykania
    szkół. W 2021 9 w tym 7 z chorobami wspołistniejącymi. To jest
    szczególne zagrożenie? Szczególne wobec czego? "Dzieci na ogół
    przechodzą zakażenie Covid-19 łagodniej i nawet z podanych wyżej
    statystyk widać, że zgony pojawiają się dużo rzadziej niż w przypadku
    dorosłych. Dla przykładu, w samym dniu, z którego pochodzi wpis Tanajno,
    przez koronawirusa umarło 51 dorosłych osób."

    W ciągu dwóch lat zmarło na covid (i choroby współistniejące) mniej
    dzieci niż 1/4 tego, co w jeden dzień wśród dorosłych - Widzisz to
    "szczególne zagrożenie"? Po co bronisz bzdurnej tezy o szczególnym
    zagrożeniu?

    > Zaszczepiłeś dziecko? Po chuj, skoro nic mu nie groziło?

    Zaszczepiłem. Ale nie dlatego że znajdowało się w grupie ryzyka.
    Uwierzyłem, że "zaszczepieni nie będą zarażać, bo nie będą chorować". Z
    perspektywy czasu okazało się że to było złe założenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!