    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Date: Mon, 18 Dec 2023 19:59:57 +0100
    <ulcjjb$g56$3$nadir@news.chmurka.net> <ufreN.3432$ogWb.2002@fx14.ams1>
    <ulevjj$ehn$5$nadir@news.chmurka.net> <WTMeN.24215$Sl64.8926@fx09.ams1>
    <ulgnlv$oe1$1$Shrek@news.chmurka.net> <iETeN.4756$RCGb.547@fx10.ams1>
    <uli7c6$ohe$1$Shrek@news.chmurka.net> <4otfN.2678$Gq%d.70@fx03.ams1>
    <ulm8qa$d8n$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1oxnvj26csj56.1jiky57fc2nq3$.dlg@40tude.net>
    <ulq0te$juk$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1hg0hewrb370x.1lekveg9xze0m$.dlg@40tude.net>

    W dniu 18.12.2023 o 19:48, J.F pisze:

    > Ano - jakby tak zapisali w testamencie spadek gminie żydowskiej,
    > to może, ale nie zapisali.

    A co ma państwo izrael, którego wtedy nawet nie było wspólnego z gminą
    żydowską w polsce? Nie chce mi się sprawdzać, ale jeśli ta gmina to nie
    było prywatne stowarzyszenie żydów tylko jakaś jednostka
    quasisamorządowa przewidziana przez prawo, to była to _polska_ gmina
    żydowska.

    > Wieksze miałem na myśli ...

    Większe to niedawno mieli w birmie. No i chińczycy co chwila coś
    odpierdalają.

    > To nic nie da.
    > Raczej sprawdzic, co kieruje tych młodych, wychowanych juz zachodnich
    > społeczenstwach, do wysadzenia sie w tłumie ...

    To że mimo że się tu urodzili są obywatelami "drugiej kategorii" bo są
    biedniejsi i gorzej wykształceni i kółeczko się zamyka. A cechą wspólną
    jest pochodzenie i religia, więc w kupie na somsiadów co im się lepiej
    powodzi. I co tu zrobić? Kształcić - ale to dopiero za kilka pokoleń
    zadziała (albo i nie). Oni chcą być obywatelami takimi jak reszta (a
    nawet lepszymi, bo przecież każdy celuje wyżej) już teraz - daaaawwajjjj
    socjal rasisto, ale jusz:P

    > No ale wspólnota i tak może być, a niepisane prawo ... ma jakiś cel?

    No ma. Chłopi prawa nie znali ale grzeczni byli bo piekło, diabeł rogaty
    i w ogóle.

    > Ale ja o gejach.

    eee, to ja nie wiem:P

    > Ale chyba była mowa o zwalczaniu rozwiązłosci?

    Dokładnie - jak baby się ruchają z kim chcą i ile chcą, to rucha 20
    procent męskiej topki a reszta chodzi wkurwiona:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!