  • Data: 2019-03-26 19:49:36
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 marca 2019 23:36:07 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A jeśli zeznają nawet, to niby z tego ma wynikać? Powiedzmy, że miały
    > trzech. Czy z tego da się wywieść, że wszystkich oszukano?

    Myślałem, że to oczywiste.

    Ilu klientów, co, ile i za ile od tancerek otrzymali i wyszłoby na to
    że np. klientów miały trzech i każdy kupił po sto kilkadziesiąt róż.
    (bo te róże są najbardziej realnym dowodem, nie drinki, nie tańce,
    nie seks usługi ale właśnie te róże). Gdzie takie ilości róż zostały
    nabyte i gdzie je przechowywano w klubie dla potencjalnych szczodrych
    klientów.

    Po prostu, jeśli te tancerki byłyby zarejestrowane na materiałach wideo
    to managerka i właściciel powiedzą, że nic o tym procederze nie wiedzieli,
    a więc to one byłyby najbardziej obciążone i po aresztowaniu prędzej czy później
    chciałyby się bronić czyli mówić co i jak było zorganizowane.

    Dalej osoba, która dawała im te lewe terminale też będzie chciała
    się bronić i tak od nitki do kłębka.

    Nie sądzę aby te terminale były firmowe i te transakcje odnotowane
    na firmowym koncie, podejrzewam, że ta kasa szła gdzieś indziej,
    a tym samym od tej kasy państwo nie ma żadnego podatku.

    No po prostu gdyby akcja była natychmiastowa to sprawa byłaby łatwa
    a zwłoka zrobiła swoje.

    Nie wiem jak policjant, prokurator czy sędzia mógł uwierzyć, że nawet
    pijany facet mógł kupić tyle róż a materiale TVN pokazano trzy takie rachunki.

    Co do drinków to podobno dodawano tam wodę utlenioną, co dawało takiego
    kopa, a więc nie żaden narkotyk.

    Wystarczyłby komunikat aby wszyscy poszkodowani zgłosili się na policję
    i wtedy mniej więcej byłoby wiadomo jaka to była skala oszustw.

    Co do alarmowego PINu to tylko taki mój roboczy pomysł,
    który miałby na celu komunikat dla banku, że właściciel konta działa
    pod przymusem niekoniecznie w klubie GOGO.

    Andrzej.