eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻydzi dostali odszkodowanie za budynek w Lublinie, a potem i tak go przejęli › Re: Żydzi dostali odszkodowanie za budynek w Lublinie, a potem i tak go przejęli
  • Data: 2019-08-31 23:14:02
    Temat: Re: Żydzi dostali odszkodowanie za budynek w Lublinie, a potem i tak go przejęli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2019 o 22:46, J.F. pisze:

    > I tu moze byc problem, jesli krajowa osoba "czuje sie w prawie", a nic
    > nie wie, ze odebrano juz za granica.

    To by świadczyło o tym, że albo tym w USA się nie należało, albo tym w
    Polsce. No bo przecież czyjąś własność musiał stanowić.

    > No chyba, ze wie ... ale udowodnij ...

    Teoretycznie nieznajomość prawa szkodzi. Ale nawet jeśli uznać, że na
    skutek błędu co do prawa działał, to można odstąpic od ukarania. Chodzi
    mi o stwioerdzenie, ze do przejścia na własność doszło na skutek
    przestępstwa, co wiele by ułatwiło.

    > Tak to jakos PRL zaplanowal, nawet bez stwierdzenia.
    > PRL wyplacil rzadowi USA, rzad USA mial zaspokoic swoich obywateli.

    Jak sobie to USA rozegrało, to ich problem. Mnie chodzi o to, ze teraz
    każde roszczenie obywatela USA do nieruchomości w wypadku potwierdzenia,
    ze ma do niej prawo automatycznie powinno kończyć się odrzuceniem i
    wpisaniem do księgi tego, co opisałem.

    > A owszem, tylko tego jakos tego nie dopelnil.
    > Poza tym ona przeszla wczesniej, z mocy ustawy/dekretu, to nie bedziemy
    > wlasnych ustaw podwazac :-P

    Ale mnie chodzi o to, żeby teraz wpisywać, a nie wówczas.