eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot zaliczki za niezrealizowane usługi hotelowe › Re: Zwrot zaliczki za niezrealizowane usługi hotelowe
  • Data: 2011-03-31 19:38:41
    Temat: Re: Zwrot zaliczki za niezrealizowane usługi hotelowe
    Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-31 18:59, Krzysztof Jodłowski pisze:
    >> W kalkulacji pobytu, jaką dostałam mailem, prosili o wpłatę zaliczki w
    >> wysokości 30%.
    >> Nie wiem, jak od nich teraz te pieniądze wyegzekwować. Najpierw upierali
    >> się, żeby przyjechać w innym terminie. Kiedy powiedziałam im, że w tej
    >> chwili nie mogę zaplanować dłuższego wyjazdu, obiecali odesłać
    >> pieniądze, ale już od miesiąca nie udało im się tego zrobić. Kwota nie
    >> jest aż tak wysoka, żeby iść z tym do sądu, ale mała też nie jest -
    >> ponad 600zł.
    >
    > Ogólnie:
    > ojeśli umowa zostaje rozwiązana za zgodą obu stron, to zwracają one
    > sobie wzajemne świadczenia, czyli zaliczka wraca do konsumenta;
    > ojeśli umowa zostaje rozwiązana z winy konsumenta, zaliczka pozostaje
    > u usługodawcy
    >
    > Teoretycznie, to Ty rozwiązałaś umowę.

    Zaświadczenie lekarskie nie działa na moją korzyść?

    > Ale... Jeśli obiecali zwrócić pieniądze, to raczej było rozwiązanie
    > umowy za zgoda obu stron i pieniądze powinnaś dostać z powrotem. W
    > praktyce (przed sadem) chyba masz małe szanse dowiedzenia tego. Może
    > mnie ktoś sprostuje, ale raczej spróbuj polubownie, żeby oddali.

    Tak spróbuję oczywiście. Do sądu przecież z tym nie pójdę.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1