  • Data: 2008-10-03 19:27:55
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KsZZysiek" <k...@n...tlen.pl> napisał

    > To ty pomysl ...
    >
    > LEK NA RECEPTE.

    Czy aptekarz wydał lek niezgodnie z receptą? Chyba nie, bo
    w pierwszym poście nic o tym nie ma. Więc z pretensjami to
    do lekarza chyba, co?
    Poza tym ciekawe kiedy i jak pacjent dowiedział się że nie
    może go przyjmować, przed zażyciem czy po?

    Zresztą na poziomie apteki dyskusja jest bezprzedmiotowa,
    prawo zabrania aptekarzom przyjmowania zwrotu leków i kropka.