eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uslugi? › Re: Zwrot uslugi?
  • Data: 2006-01-10 19:34:18
    Temat: Re: Zwrot uslugi?
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:
    >
    >
    >>Przy odstąpieniu od umowy strony zwracają sobie to co sobie
    >
    > wyświadczyły.
    >
    >>O ile zwrot zapłaty nie przedstawia problemu to jak wykonać zwrot
    >
    > tej
    >
    >>wróżby? Przecież klient już poznał swoją przyszłość :) i nie da się
    >
    > tej
    >
    >>wiedzy z jego pamięci wymazać.
    >
    >
    > Odsyła jej to, co mu przysłała i tyle.
    >
    >
    >>Skoro to nie jest usługa to jest to towar, czy tak? A więc leży w
    >>magazynie stos "wróżb" i daje się klientowi pierwszą ze sterty?
    >
    >
    > W praktyce? pewnie tak, ale to już moje prywatne zdanie.
    >
    >
    >>Ja tam myślę, że jednak jest to usługa i to "szyta na miarę" czyli
    >
    > na
    >
    >>indywidualne zamówienie konkretnego klienta.
    >>A gdyby chodziło np. o poważną analizę rynku i klient po zapoznaniu
    >
    > się z
    >
    >>nią wie już to co chciał i może z tej wiedzy skorzystać a następnie
    >
    > chce
    >
    >>oddać to opracowanie wykonawcy i nie zapłacić?
    >
    >
    >
    > Z tego powodu nie zamawia się poważnych analiz rynku przez internet.
    >

    A czy mozna by tak zrobic jak widzialem w wielu sklepach internetowych:
    mozna zrezygnowac w ciagu 10 dni z zakupu plyty CD, ale pod warunkiem,
    ze odesle sie ja w stanie nierozpakowanym

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1