  • Data: 2011-12-08 17:57:08
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez allegro - co mogę zrobić
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):
    > Pytanie do was co moge zrobic zeby odzyskac pieniadze?
    Lata temu miałem podobny przypadek, tyle że rzecz zamiast oryginalna okazała się
    podłą podróbką.
    Wypierał się i nie chciał zwrócić pieniędzy + kosztów wysyłki.
    Poinformowałem go że odsyłam mu to gówno i żądam zwrotu pieniędzy. Poinformowałem go
    że jeżeli do
    tego i tego dnia nie będzie środków na koncie, odwiedzę go w innymi jego klientami.
    Było to skuteczne.
    --
    Krzysiek