eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Date: Wed, 9 Jul 2008 11:16:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <18330349lebev.1tiswcsn0m4ct$.dlg@40tude.net>
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2> <g4u01q$s3t$1@news.onet.pl>
    <nnxck.253900$1B6.3832@newsfe21.ams2>
    <g4uf2j$3p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <EVFck.22193$jB5.10039@newsfe05.ams2> <g4vd9b$eau$1@node1.news.atman.pl>
    <WYLck.254107$1B6.218169@newsfe21.ams2>
    <i...@4...net>
    <lGNck.169799$P83.50405@newsfe20.ams2>
    NNTP-Posting-Host: acac231.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1215594997 25059 83.9.74.231 (9 Jul 2008 09:16:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jul 2008 09:16:37 +0000 (UTC)
    X-User: henrykg
    X-Antivirus: avast! (VPS 080708-0, 2008-07-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542734
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 18:42:59 +0100, swen napisał(a):

    > Jesli nie spelni moich oczekiwan co do np. reklamy w tv?

    Sprzedawca nigdy Ci nie odmówi rozpakowania towaru i jego
    obejrzenia. Jeżeli masz wątpliwości kupuj internetowo
    - niedawno potrzebowałem przejściówkę do komputera, ale nie byłem
    pewien czy będzie działać tak jak się spodziewałem - kupiłem
    internetowo, sprawdziłem, odesłałem, kasa wróciła na konto.

    > A jesli np. obok w sklepie maja lepszy i tanszy? To dlaczego mam byc
    > skazywany na tandete? Niech sprzedawca na drugi raz zamowi lepszy towar.

    Towar ma być średniej jakości. Jeśli jest gorszy to zgłaszasz niezgodność
    z umową i sprzedawca ma Ci go wymienić na dobrej jakości - jak mu się nie
    uda bo to bubel to i tak zwróci kasę.
    A jeżeli gdzieś jest taniej - dlaczego sprzedawca ma odpowiadać za to że
    klient jest nierozgarnięty?

    > W UK nie musisz nic mowic przy zwrocie, poza "chce to oddac". Wiesz, malo
    > kto bedzie zwracac noz wart, bo ja wiem 3 funty... bo drozej wyjdzie cie
    > wycieczka by to zrobic, ale oczywiscie sklep przyjmie i odda kase!
    > A teraz przyklad z zycia wziety (a nie z wyobrazen) robisz maly remoncik
    > mieszkanka, kupujesz farby, papiery ect.
    > po zrobieniu remontu okazuje sie, ze 4 puszki nie otworzyles, komplet pedzli
    > nie wykorzystales... idziesz do sklepu i bez problemu zwracasz...

    No w najbliższym OBI też tak mam - do 14 dni ;-)

    > To dobrze? A zlodzieja ganisz czy wychawlasz, ze jest tak obrotny, ze cie
    > okradnie?
    > Idac dalej, zlodziei powinno sie nagradzac za przebieglosc i pomyslowosc.
    > Ja sklepu nie prowadze i raczej prowadzic nie bede:) Nie kazdy jest do tego
    > "stworzony".

    Sprzedawca to nie złodziej. A przepisów o ochronie konsumentów jest dużo.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1