eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.str
    aub-nv.de!news.mixmin.net!eweka.nl!hq-usenetpeers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMAT
    CH!cyclone03.ams!news.ams.newshosting.com!npeersf01.ams!newsfe05.ams2.POSTED!53
    ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2>
    <m...@n...lechistan.com>
    <Zexck.253899$1B6.22360@newsfe21.ams2>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <%wGck.135569$zs1.54213@newsfe28.ams2> <48739720$1@news.home.net.pl>
    <PbNck.103907$GF6.65919@newsfe27.ams2> <4873d216$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 79
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <8wRck.24521$jB5.805@newsfe05.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe05.ams2 1215554692 86.3.148.88 (Tue, 08 Jul 2008 18:04:52 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 08 Jul 2008 18:04:52 EDT
    Organization: virginmedia.com
    Date: Tue, 8 Jul 2008 23:05:11 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542635
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4873d216$1@news.home.net.pl...
    > swen pisze:
    >
    >> wie rozne sprawy.
    >> Mozesz miec proszek do prania zgodny z opisem a jednak ten kupiny w
    >> niemczech jakos ma dziwnie lepsza jakosc,
    >
    > Jaaasne, urban legend zwykle i tyle bo ja jakos nie zauwazylem roznicy w
    > jakosci - czytaj ubrania sa dokladnie tak samo doprane i tak samo pachna -
    > ale ja uzywam normalnych proszkow a nie dosia srosia i uzywam takze
    > normalnych plynow do plukania.

    Czyli nic nie wiesz:)) Kup w niemczech ten sam proszek co w Polsce.

    >
    >
    > herbata kupiona w TESCO w UK firmy
    >> Lipton czy jak ja zwal i ta sama firma ze stoiska Polskiego w tym samym
    >> sklepie, te same parametry...
    >
    > Liptona to bym do ust nie wzial nie wazne czy polski czy angielski, bo to
    > jest jedna z gorszych herbat

    Jakakolwiek herbata, moze byc i lipton czy lifton czy pipton... czlowieku
    zastanow sie, moze wlasnie ten lipton sprzedawany w Polsce to syf!

    >
    > zdziwil bys sie jaka jest roznica... O AGD
    >> nawet nie wspominam.
    >
    > Ciekawe jaka roznica jest w AGD zwlaszcza ze np sprzet ten sam co w ANgli
    > jest i w Polsce bo produkowany w naszym kraju - np Whirpool.

    Tak, i Polska ma njnowoczesniejsza armie swiata...
    Zrozum, buble w UK nie przejda, bo klient zwroci, ma prawa w ciagu 5 dni
    oddac jak stwierdzi, ze to bubel.
    Mialem w reku dwa identyczne modele kamer Panasonic jedna kupiona w Uk druga
    w Polsce - juz sama ocena przy wzieciu do reki nie pozostawiala zludzen
    ktora kupiona w Polsce! To stwierdzila osoba ktora przywiozla ja z Polski.
    Jesli nie masz mozliwosci osobiscie sprawdzic, to nie zarzekaj sie, ze to
    ten sam towar - bo ja ci mowie, ze nie!
    Do Polski laduja odpady, tanie produkcjie, ktore na rynku zachodnim by
    zostaly zwrocone. Dotyczy to praktycznie kazdej dziedziny. To, ze w Polsce
    sie produkuje to nie oznacza, ze to samo trafia na te jak i na tamten rynek.

    >
    >> Niezgodnosc z umowa masz wowczas jak co innego pisze co innego w pudelku.
    >
    > Bzdura. Poczytaj co to jest niezgodnosc towaru z umowa, i poruszany
    > problem - czyli ta antena sie jak najbardziej nadaje pod niezgodnosc
    > towaru z umowa. I pamietaj ze to na sprzedawcy spoczywa obowiazek
    > udowodnienia ze jest inaczej

    5 dni na rozmyslenie sie - i koniec sporow. Towar do dupy zwracamy, towar
    nie spelnia oczekiwan, zwracamy...
    nie ma klutni, nie ma walki, nie ma laski sprzedawcy. Wowczas sprzedawca
    zadba by wirpool produkowany w Polsce byl taki sam na rynku krajowym jak i
    na rynku UK.

    > Tu
    >> chodzi o to, ze przy zwrotach - to klient decyduje ktory producent robi I
    >> gatunek a ktory za przeproszeniem odpierdol.
    >
    > Klient decyduje i owszem, ma do tego prawo zanim cokolwiek kupi.

    Prawo "kota w worku". Skad wiesz, czy dany towar spelni twoje oczekiwania
    zanim go wyprubujesz w domu? A jesli znajdziesz na drugi dzien taniej? To
    powinno byc zmartwienie sprzedawcy a nie klienta!
    Naucz sie wreszcie normalnosci!!!! To sprzedawca ma dbac o klienta nie
    klient o sprzedawce.

    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek Kustra


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1