eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepuRe: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!feeder.erje.net!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!eweka.nl!hq-usenetpe
    ers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cyclone03.ams!news.ams.newshosting.com!npee
    rsf01.ams!newsfe20.ams2.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2> <g4u01q$s3t$1@news.onet.pl>
    <nnxck.253900$1B6.3832@newsfe21.ams2>
    <g4uf2j$3p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <EVFck.22193$jB5.10039@newsfe05.ams2> <g4vd9b$eau$1@node1.news.atman.pl>
    <WYLck.254107$1B6.218169@newsfe21.ams2>
    <i...@4...net>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 46
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Message-ID: <lGNck.169799$P83.50405@newsfe20.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe20.ams2 1215538961 86.3.148.88 (Tue, 08 Jul 2008 13:42:41 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 08 Jul 2008 13:42:41 EDT
    Organization: virginmedia.com
    Date: Tue, 8 Jul 2008 18:42:59 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542527
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i6jnqcxzbllg.1j50xnoxltpxp.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 8 Jul 2008 16:46:16 +0100, swen napisał(a):
    >
    >> Jesli cos chcesz kupic to idziesz i kupujesz, bez obaw, ze to "kot w
    >> worku".
    >
    > Jakiego kota w worku? Zawsze masz możliwość powołania się na niezgodność
    > towaru z umową jeżeli coś nie działa tak jak się spodziewałeś.

    Jesli nie spelni moich oczekiwan co do np. reklamy w tv?

    > Tyle że zamiast zwrotu kasy powinieneś dostać to co chciałeś kupić
    > tylko sprawne.

    A jesli np. obok w sklepie maja lepszy i tanszy? To dlaczego mam byc
    skazywany na tandete? Niech sprzedawca na drugi raz zamowi lepszy towar.

    > A jeżeli masz na myśli tłumaczenie "chcę zwrócić nóż bo jest 2cm za długi
    > i nie mieści sie do szuflady kuchennej" - no to niestety - widać w UK
    > konsumenci są tak mało inteligentni że nie potrafią używać rozumu przy
    > kupowaniu ;-)

    W UK nie musisz nic mowic przy zwrocie, poza "chce to oddac". Wiesz, malo
    kto bedzie zwracac noz wart, bo ja wiem 3 funty... bo drozej wyjdzie cie
    wycieczka by to zrobic, ale oczywiscie sklep przyjmie i odda kase!
    A teraz przyklad z zycia wziety (a nie z wyobrazen) robisz maly remoncik
    mieszkanka, kupujesz farby, papiery ect.
    po zrobieniu remontu okazuje sie, ze 4 puszki nie otworzyles, komplet pedzli
    nie wykorzystales... idziesz do sklepu i bez problemu zwracasz...

    > A co do obrony sprzedawców - skoro są tak cwani że potrafią doić klientów
    > to dobrze - lepsi zawsze mają lepiej. Zamiast na nich psioczyć też otwórz
    > jakiś handel.

    To dobrze? A zlodzieja ganisz czy wychawlasz, ze jest tak obrotny, ze cie
    okradnie?
    Idac dalej, zlodziei powinno sie nagradzac za przebieglosc i pomyslowosc.
    Ja sklepu nie prowadze i raczej prowadzic nie bede:) Nie kazdy jest do tego
    "stworzony".

    > Pozdrawiam,
    > Henry


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1