eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Data: 2008-07-08 20:46:14
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    swen pisze:

    > wie rozne sprawy.
    > Mozesz miec proszek do prania zgodny z opisem a jednak ten kupiny w
    > niemczech jakos ma dziwnie lepsza jakosc,

    Jaaasne, urban legend zwykle i tyle bo ja jakos nie zauwazylem roznicy w
    jakosci - czytaj ubrania sa dokladnie tak samo doprane i tak samo pachna
    - ale ja uzywam normalnych proszkow a nie dosia srosia i uzywam takze
    normalnych plynow do plukania.


    herbata kupiona w TESCO w UK firmy
    > Lipton czy jak ja zwal i ta sama firma ze stoiska Polskiego w tym samym
    > sklepie, te same parametry...

    Liptona to bym do ust nie wzial nie wazne czy polski czy angielski, bo
    to jest jedna z gorszych herbat

    zdziwil bys sie jaka jest roznica... O AGD
    > nawet nie wspominam.

    Ciekawe jaka roznica jest w AGD zwlaszcza ze np sprzet ten sam co w
    ANgli jest i w Polsce bo produkowany w naszym kraju - np Whirpool.

    > Niezgodnosc z umowa masz wowczas jak co innego pisze co innego w pudelku.

    Bzdura. Poczytaj co to jest niezgodnosc towaru z umowa, i poruszany
    problem - czyli ta antena sie jak najbardziej nadaje pod niezgodnosc
    towaru z umowa. I pamietaj ze to na sprzedawcy spoczywa obowiazek
    udowodnienia ze jest inaczej

    Tu
    > chodzi o to, ze przy zwrotach - to klient decyduje ktory producent robi I
    > gatunek a ktory za przeproszeniem odpierdol.

    Klient decyduje i owszem, ma do tego prawo zanim cokolwiek kupi.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek Kustra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1